Starostlivosť o zákazníka od ESET-u

Autor: René Novysedlák | 2.4.2013 o 17:17 | (upravené 15.2.2014 o 20:49) Karma článku: 11,12 | Prečítané:  1746x

Myslím si, že na Slovensku chválime málo. Kohokoľvek. Viac sa sťažujeme. Teda ja dnes idem chváliť. Konkrétne ich prístup k zákazníkovi a záujem o neho. Vychádzam z vlastnej skúsenosti, ktorá bola doteraz len kladná.

Skončila mi licencia a po dobrej skúsenosti som sa ju rozhodol predĺžiť. Teda som si produkt objednal na internete s tým, že faktúra mi príde mailom. Do pár minút prišli prihlasovacie údaje, no faktúry nikde. Licenciu som si obnovil, všetko funguje. Len zatiaľ akosi zadarmo.

O pár dní sa mi to už zdalo čudné. Aj by som im zaplatil, len som nemal ako. Rozhodol som sa napísať im. Poviete si: "To musí byť magor, kto si dobrovoľne pýta údaje, aby mohol zaplatiť..." Chcem sa len vyhnúť prípadným nedorozumeniam.

Odpoveď prišla na druhý deň. Vraj faktúru posielajú dodatočne. OK, hovorím si.

Faktúra skutočne prišla, zaplatil som. Keďže inou formou, ako som pôvodne mal, odpísal som naspäť, aby moju platbu ľahšie zaregistrovali. Odpoveď do pár minút v zmysle: "Ďakujeme za uhradenie."

Po cca týždni prišiel ďalší mail s otázkou, že keďže som im dlhšie nič nenapísal, či je všetko v poriadku. Prekvapený odpovedám, že áno. Obratom ďalší mail typu: Potvrdzujeme, v prípade akýchkoľvek problémov nás neváhajte kontaktovať tam a tam s týmto číslom..."

Tieto dva posledné maily ma dostali. Kladne. S takouto starostlivosťou o zákazníka som sa ešte nestretol. To som ešte nenapísal, že som ani nezaplatil plnú cenu. Byť študentom má svoje výhody.

Možno sa inšpirujú aj ďalšie podobné firmy. Zdá sa, že sa približujeme západnému štandardu. Hoc toho kladného, čo preberáme zo západu, je často menej, ale to by chcelo nový článok...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

V starostlivosti o srdce patríme medzi najhorších v Európe. Pozrite si rebríček

V prieskume Slovensko získalo nízke známky pre zlý životný štýl svojich obyvateľov a aj dlhé čakacie lehoty na vyšetrenia.

EKONOMIKA

Prvá banka prelomila tabu a zvýšila úroky na hypotékach

Zvyšovanie úrokov vraj nesúvisí so zmenami Národnej banky.


Už ste čítali?